Takibimde Olan En Sağlam Blog

'Hasretinle Bu Köyde Yaşayamam; Inception'

Sevdim köy kıyısında bir kızı,
Çok hızlı koşuyordu, sanki tazı,
Onunla göl kenarında dolaşırken;
Tenlerimize yapıyorduk turistik gezi..

Vardım bahçelerine kızı istemeye,
Ailenin niyeti yok kızı vermeye,
Bende döndüm gerisin geri evime,
Ahıra girip, başladım tezek yemeye.

Tüm tezekleri yedim, bir anda kendime geldim,
Tam ahırdan çıkarken, inekten depük yedim..
Abisinin adı Ersin, görsen jigolo dersin,
Kızı bana vermezlerse; bütün aile gebersin..

Kızı bana vermediler; tüm aile geberdiler,
Kıza bakıyor dayısı, mahallenin ayısı..
Dalda duruyor kayısı, damda oturuyor dayısı,
Kızı kaçıracağım için, iple çekiyorum mayısı..

Mayıs ayı geldi, çattı, kız damdan halat attı,
Dayısı durumu çaktı, kıza iki tokat attı..
Oracıktan hemen kaçtım, korkumdan çimene sıçtım,
Konağıma gelene kadar, akla karayı seçtim..

Dayı peşime koşmuş; hoş buldu,
Kerpiçten konağımı nahoş buldu,
Hiddetli ve coşkundu, duruldu,
Kayısı sunağımı pek hoş buldu. 

Ninem kokulu kanepeye oturdu,
“Yegenimi sevirsen?” diye sordu,
Kayısı yedikçe, kesik kesik osurdu,
Sorularıyla beni acayip yordu..

Galiba dayısı biraz gaydı, demli içtiğimiz çaydı,
İçtikçe açıldı,saçıldı ve sendeledi ayağı kaydı..
Yere düşüp yuvarlandı, mahcup kalktı toparlandı,
Kısır tabağını kaşıkladı, kaşınmaya başladı kasıkları..

Aç parantez,

Dayı kaşıntıdan pantolonu çıkaracak,
Genç, kaşınan yere kolonya sürecek,
Ansızın içeriye kız girecek, 
Onları görünce; kim bilir ne diyecek?

Kapa parantez..

/Burada olması gereken kıta kayıp olduğundan,
gayri kıtada anlatılanlar merak unsuru../

Dayısı meğer kene ısırığından kaşınmış,
Aşırı kaşıntıdan üst derisi aşınmış,
Kızla baş başa, kıç kıça verip düşünmüşler:
Eni sonunda, bir sabah köyden taşınmışlar.
__________________________________________________________

2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder