Takibimde Olan En Sağlam Blog

'Anaokulunda Gördügüm'

ben sana karşı sevgi besledim, kedi besler gibi..
onları her sabah suladım, çiçek sular gibi..
ama sen; evet sen sevgili,
sevgilerime karşılık vermedin..!

hatırlar mısın? seksek oynarken gözlerime bakardın..
gözlerinde sekerken düşmüş,
bacağımı yaralamıştım..
ilk defa o zaman elimden tutarak kaldırmıştın..

voleybol oynarken, yaşar bacı’nın camını kırmıştın,
yaşar bacı kapıya çıkmıştı, topunuzu patlatacaktı,
seni koruyup; ‘topu ben attım’, demiştim,
kocakarıdan iyi zılgıt yemiştim.

Her saklambaç oynadığımızda senin yummanı istemezdim,
Çünkü kimseyi bulamaz, ayılır bayılırdın,
ben yumduğum zaman ise, seni bilerek aramazdım,
kurt derdim; hesapta sobelemiş sayılırdın..

anlamıyorsun, belki mahsus yapıyorsun,
yalnız bir şeyi bilmeni gönülden arzu ediyorum..
seni anaokulunda gördüğüm,
o, ilk günden beri seviyorum..

18.12.2008

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder