Takibimde Olan En Sağlam Blog

'Yaprak Dökümü'

Lost Lost diye nice nice kanallar gezdim,
Benim sadık dizim, yaprak dökümü,
Beyhude almışım D-smart,digitürk,
Benim sadık dizim yaprak dökümü..

Nice kanallara bağlandım kaldım,
Ne Paris Hilton gördüm ne faydalandım,
Her türlü isteğim Ferhunde’den aldım,
Benim sadık dizim yaprak dökümü..

Necla verdi Cem’e verdi süt verdi,
Ferhunde verdi Oğuz’a verdi et verdi,
Kırbaç ile dövmeyince acı tat verdi,
Benim sadık dizim yaprak dökümü..

Ferhunde patronun belini getirdi,
Ona türlü türlü meyve yedirdi,
O da Ferhunde’yi zevk tepesine götürdü,
Benim sadık dizim yaprak dökümü..

Oğuz Necla’ya bakarsa hava alır,
Leyla’ya bakarsa beddua alır,
Ferhunde’ye pandik atar yanak alır,
Benim sadık dizim yaprak dökümü..

Ferhunde’nin kusurlarını Gülşen gizliyor,
Şevket’in mapusda ciğeri sızlıyor,
Patron yorganı açmış, Ferhunde’yi gözlüyor,
Benim sadık dizim yaprak dökümü..

Her kim ki görürse Ferhunde’yi azar,
Ön kısım kürek olur, toprağı kazar,
Gün gelir; Rudolfo'da senaryo yazar,
Benim sadık dizim, YAPRAK DöKüMü..

Özgür Roman yayın linki:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder