Takibimde Olan En Sağlam Blog

'Emelim'

Pilavın üstüne sürem salçalarını,
Bırak bir yolcuk öpem kalçalarını..

Mutsuzsun, çünkü evde kalgınsın,
Tarlada genç görünce dalgınsın,
Seviştiğin gençler bitap düşüyor,
Tabir-i caizse; sanki biraz salgınsın..

Yaşın itibariyle kartsın, pardon olgunsun,
Basenlerin ve kalçalarınla etine dolgunsun,
Bağ bahçe işlerinde müzmin yorgunsun,
Yüzünden düşen bin parça; hep solgunsun..

Geçiyorsun traktörün direksiyonuna,
Aldırmıyorsun zoppamın ereksiyonuna,
Gel naz etme, beni de ekleyiver,
Seviştiğin erkekler koleksiyonuna..

Tarlada toprağı çapalıyorsun,
Doğum kontrolüne hap alıyorsun,
Çorak arazide beni görünce,
Neden eşarbını kapanıyorsun?

Hıdır gakgoyla kırıştırıyorsun,
Zeycan’ı Silo’yla buluşturuyorsun,
Söyle ne haltlar karıştırıyorsun?
Beni görünce yüzünü buruşturuyorsun?

Dere kenarında çamaşır çitiliyorsun,
Çok çitiliyor, hacı şakiri bitiriyorsun,
Amanın boo! Nasıl da eğiliyorsun,
Bu eğilimlerinle beni de bitiriyorsun..

Kek tabağına iki yumurta çırpıyorsun,
Tarladaki yiğitlere göz kırpıyorsun,
Öğle molasında çardağın altına atıyorsun,
Memelerinle yiğitleri 220 volt çarpıyorsun..

Oy Emel’im, Emel'im, koca koca memelim,
Uzat o memelerini, birazcık süt emelim..

Çeşme başında bolca vakit öldürüyorsun,
Beni görünce hemen bidonu dolduruyorsun,
Oradan geçenleri azdırıp, saç baş yolduruyorsun,
Bil ki böyle yaparak, beni kahırdan öldürüyorsun..

Cep numaramı verdim, araşalım-konuşalım diye,
Bahane sundun; “Oduna gidince çekmiyor..” diye,
Hediye kontörlerinde vardı ama yine aramıyordun,
Sen zaten, saklambaç oynarken de beni hiç aramıyordun..

Bir pazar günü traktörün römorku arkasında,
Hıdır gakgoyla oynaştığını, görmedim sanma,
Mana veremedim, ne geveliyordun ağzında?
Lâkin sen sen ol; adımı bir daha sakın ağzına alma..!

Rudolfo'yu sana sordukları vakit, tanımazmışsın,
Duydum ki sevişmertesi yıkanmazmışsın,
Cenabet halde köy içinde geziyormuşsun,
Yahu sen bayağı bir adi utanmazmışsın..!

Pilavın üstüne süremedim salçalarını,
Bırakmadın bir kez öpem kalçalarını..

Oy Emel’im, emelim, koca koca memelim,
Uzatmadın o memelerini, birazcık süt emelim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder